تقویم آموزشی سالیانه لینگمی

دوره‌های خودخوان لینگمی

دوره‌های خودخوان، محصول دیگه‌ای از لینگمی، با هدف آموزش زبان به روش امروزی برای افرادی تهیه شدند که امکان شرکت در کلاس‌های ترمیک رو ندارن و می‌خوان از یک محتوای آموزشی مدون و با برنامه‌ریزی شخصی پیش برن. این دوره‌ها پشتیبانی دارن و به شکلی طراحی شدند که پاسخگوی نیازهای زبان‌آموز امروزی باشن.
که دو تا از این دوره‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی با اهداف مختلف طراحی شدن. بیا با هر کدوم از این دوره‌ها بیشتر آشنا بشیم.

دوره‌ی لغات و اسپیکینگ آیلتس

این دوره مرجع کامل یادگرفتن لغات و نکات مربوط به بخش اسپیکینگ آزمون آیلتسه. هزاران لغت مهم آیلتس برگرفته از ۶ منبع برتر در کانتکس به صورت کاربردی آموزش داده شدند. همچنین نکات پاسخگویی به سوالات اسپیکینگ در مثال‌های زیادی از نمونه سوال‌ وجواب‌های بخش اسپیکینگ آیلتس توضیح داده شده‌ان تا با استفاده از این دوره هم لغت‌ها رو کاربردی یاد بگیرید و هم مهارت اسپیکینگتون تقویت بشه.

دوره‌ی مکالمه‌محور ۵۰۴

در این دوره‌ی خلاقانه و کاربردی٬ مشکل بزرگ کتاب ۵۰۴ که چینش نامناسب و غیرکاربردی لغاته کاملا برطرف شده و لغات در قالب داستان به همراه ۵۰۰ کلمه‌ و اصلاح پرکاربرد دیگه آموزش داده شدند تا زبان‌آموزهایی که دوست دارند لغات این کتاب رو اصولی یاد بگیرند٬ استفاده کنند. این دوره به تقویت مهارت مکالمه هم کمک می‌کند.